ExP DEMANAREM QUE EL TRAJECTE PREMIÀ-MATARÓ TINGUI TARIFA D’1 ZONA



A més de donar suport a totes les iniciatives dirigides a abaratir el trajecte ferroviari del tram comprés entre Premià de Mar i Barcelona, via integració de Premià de Mar en la corona tarifària metropolitana T-1; mitjançant la Targeta T-Mobilitat, o qualsevol d’altra que pugui emprendre’s, des d’Empenta per Premià engegarem les gestions necessàries perquè el trajecte de Rodalies Premià-Mataró passi a ser d’una zona, enlloc de les dues actuals.

Des d’Empenta per Premià considerem que són molts els veïns de Premià de Mar que fan servir el tram ferroviari de Rodalies comprés entre el nostre poble i Mataró, donada la seva condició de capital de comarca i, per tant, capçalera de referència en molts dels serveis que hem de fer servir els premianencs, tant educatius (Tecno-Campus Universitari i Instituts), com sanitaris (CAP del Camí del Mig, Hospital Comarcal de Mataró, clíniques privades, etc.),  i d’altres serveis de les administracions públiques catalanes o estatals (Oficina Integral de la Seguretat Social, Agència Tributària, etc.).

Això fa que, a més d’intentar aconseguir l’abaratiment del trajecte direcció Barcelona, donant suport i continuant les gestions que ja s’estan duent a terme, des d’Empenta per Premià estem decidits a emprendre des del govern municipal les gestions necessàries per tal de donar també la condició d’1 zona al trajecte Premià-Mataró, el que suposaria un gran estalvi a molts veïns del nostre poble.

Així mateix i en el mateix àmbit, tal i com especifiquem en el nostre programa de govern per a les properes eleccions municipals del 26 de maig, recordar que des d’Empenta per Premià volem recuperar també el projecte per la segona estació de Premià de Mar (Abaixador de Can Pou-Camp de Mar) i treballarem per millorar l’estació de Rodalies Renfe actual.


ExP PEDIREMOS QUE EL TRAYECTO PREMIÀ-MATARÓ TENGA TARIFA DE 1 ZONA


Además de dar apoyo a todas las iniciativas dirigidas a abaratar el trayecto ferroviario del tramo comprendido entre Premià de Mar y Barcelona, bien sea vía integración de Premià de Mar en la corona tarifaria metropolitana T-1; mediante la Tarjeta T-Movilidad, o cualquier otra acción que pudiese emprenderse, desde Empenta per Premià pondremos en marcha las gestiones necesarias para que el trayecto de Rodalies Premià-Mataró pase a ser de una zona, en lugar de las dos actuales.

Desde Empenta per Premià consideramos que son muchos los vecinos de Premià de Mar que hacen servir el tramo ferroviario de Rodalies comprendido entre nuestro pueblo y Mataró, dada su condición de capital de comarca y, por tanto, cabecera de referencia en muchos de los servicios que hemos de utilizar la ciudadanía de Premià de Mar, tanto educativos (Tecno-Campus Universitario e Institutos), como sanitarios (CAP del Camí de Mig, Hospital Comarcal de Mataró, clínicas privadas, etc.), y otros servicios de las administraciones públicas catalanas o estatales (Oficina Integral de la Seguridad Social, Agencia Tributaria, etc.).

Esto hace que, además de intentar conseguir la reducción de costes para los usuarios del trayecto dirección Barcelona, dando apoyo y continuando las gestiones que ya se están llevando a cabo, desde Empenta per Premià estamos decididos a emprender desde el gobierno municipal las gestiones necesarias con el fin de conseguir dar también la condición de tarifa de 1 zona al trayecto Premià-Mataró, lo que supondría un gran ahorro a muchos vecinos de nuestro pueblo.
Así mismo, y dentro del mismo ámbito, como ya especificamos en nuestro programa de gobierno para las próximas elecciones municipales del 26 de mayo, recordamos que desde Empenta per Premià queremos recuperar también el proyecto para la segunda estación de Premià de Mar (Apeadero de Can Pou-Camp de Mar) y trabajaremos para mejorar la estación de Rodalies Renfe actual.


Empenta per Premià


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