ExP DEMANAREM QUE EL TRAJECTE PREMIÀ-MATARÓ TINGUI TARIFA D’1 ZONA
A més de donar suport a totes les iniciatives dirigides a abaratir el
trajecte ferroviari del tram comprés entre Premià de Mar i Barcelona, via integració
de Premià de Mar en la corona tarifària metropolitana T-1; mitjançant la Targeta T-Mobilitat, o qualsevol d’altra que pugui
emprendre’s, des d’Empenta per Premià
engegarem les gestions necessàries perquè el trajecte de Rodalies Premià-Mataró
passi a ser d’una zona, enlloc de les dues actuals.
Des d’Empenta per Premià
considerem que són molts els veïns de Premià de Mar que fan servir el tram
ferroviari de Rodalies comprés entre el nostre poble i Mataró, donada la seva
condició de capital de comarca i, per tant, capçalera de referència en molts
dels serveis que hem de fer servir els premianencs, tant educatius
(Tecno-Campus Universitari i Instituts), com sanitaris (CAP del Camí del Mig,
Hospital Comarcal de Mataró, clíniques privades, etc.), i d’altres serveis de les administracions
públiques catalanes o estatals (Oficina Integral de la Seguretat Social,
Agència Tributària, etc.).
Això fa que, a més d’intentar aconseguir l’abaratiment del trajecte
direcció Barcelona, donant suport i continuant les gestions que ja s’estan
duent a terme, des d’Empenta per Premià
estem decidits a emprendre des del govern municipal les gestions necessàries
per tal de donar també la condició d’1 zona al trajecte Premià-Mataró, el que
suposaria un gran estalvi a molts veïns del nostre poble.
Així mateix i en el mateix àmbit, tal i com especifiquem en el nostre
programa de govern per a les properes eleccions municipals del 26 de maig,
recordar que des d’Empenta per Premià
volem recuperar també el projecte per la
segona estació de Premià de Mar (Abaixador de Can Pou-Camp de Mar) i treballarem
per millorar l’estació de Rodalies Renfe actual.
ExP PEDIREMOS
QUE EL TRAYECTO PREMIÀ-MATARÓ TENGA TARIFA DE 1 ZONA
Además de dar apoyo a todas las iniciativas dirigidas a abaratar el
trayecto ferroviario del tramo comprendido entre Premià de Mar y Barcelona,
bien sea vía integración de Premià de Mar en la corona tarifaria metropolitana
T-1; mediante la Tarjeta T-Movilidad, o cualquier otra acción que pudiese
emprenderse, desde Empenta per Premià pondremos en marcha las gestiones necesarias
para que el trayecto de Rodalies Premià-Mataró pase a ser de una zona, en lugar
de las dos actuales.
Desde Empenta per Premià
consideramos que son muchos los vecinos de Premià de Mar que hacen servir el
tramo ferroviario de Rodalies comprendido entre nuestro pueblo y Mataró, dada
su condición de capital de comarca y, por tanto, cabecera de referencia en
muchos de los servicios que hemos de utilizar la ciudadanía de Premià de Mar,
tanto educativos (Tecno-Campus Universitario e Institutos), como sanitarios
(CAP del Camí de Mig, Hospital Comarcal de Mataró, clínicas privadas, etc.), y
otros servicios de las administraciones públicas catalanas o estatales (Oficina
Integral de la Seguridad Social, Agencia Tributaria, etc.).
Esto hace que, además de intentar conseguir la reducción de costes para los
usuarios del trayecto dirección Barcelona, dando apoyo y continuando las
gestiones que ya se están llevando a cabo, desde Empenta per Premià estamos
decididos a emprender desde el gobierno municipal las gestiones necesarias con
el fin de conseguir dar también la condición de tarifa de 1 zona al trayecto
Premià-Mataró, lo que supondría un gran ahorro a muchos vecinos de nuestro
pueblo.
Así mismo, y dentro del mismo ámbito, como ya especificamos en nuestro
programa de gobierno para las próximas elecciones municipales del 26 de mayo,
recordamos que desde Empenta per Premià
queremos recuperar también el proyecto
para la segunda estación de Premià de Mar (Apeadero de Can Pou-Camp de Mar) y
trabajaremos para mejorar la estación de Rodalies Renfe actual.
Empenta per Premià
Comentarios
Publicar un comentario